יום שני, 6 בדצמבר 2010

השיחה האחרונה עם אהובה תומר לפני שנכנסה אל הלהבות

לפני שנכנסה אל תוך האש הספיק כתב חדשות 10 לדבר עם מפקדת תחנת חיפה שהתעקשה ללוות את אנשיה. "היא נסעה לפנינו והקצינים אמרו לה: אהובה אל תכנסי לבד", אמר לוי. במשטרה תכננו לקדם אותה בדרגה טרם האירוע, עתה הודיע המפכ"ל כי תועלה לדרגת תת ניצב לאחר מותה


(03:42 דקות)

 
 פרסום 

כתב חדשות 10, אלי לוי, דיבר עם אהובה תומר דקות לפני שנכנסה אל האש ומספר על המפגש האחרון עם מפקדת נערצת שלא הסכימה להשאיר את אנשיה לבדם מאחור.

"היא נסעה לפנינו עם הרכב", סיפר אלי לוי על אותו יום חמישי במבצע לפינוי כלא דמון. "שוחחנו איתה מפעם לפעם. היא פיקדה על הכוחות במשך שעות ארוכות ושמעתי את אחד הקצינים אומר לה: אהובה על תכנסי לבד". אבל אהובה תומר נכנסה אל האש ושלפה בידיה שלה לכודים.

במאבק הזה תומר לא ניצחה. כשהובילה את המבצע לחילוץ צוערי השב"ס, שנלכדו באוטובוס בדרכם לפינוי הכלא, ניצב משנה תומר, נפגעה  באורח קשה. במשך ימים ארוכים נאבקו הרופאים על חייה, אך היום בשעות הבוקר חלה התדרדרות במצבה. 

סימני החיים דעכו והרופאים שהוזעקו לחדרה ניסו לייצב את מצבה מספר פעמים. סמוך לשעה 08:00 איבדה את הדופק והרופאים החלו בפעולות החייאה ממושכות - אך ללא הועיל. זמן קצר לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותה. רק לאחרונה ביקשו בצמרת המשטרה להעלות אותה לדרגת תת ניצב בדרכה להיות הקצינה הבכירה ביותר בצה"ל. עתה הודיע המפכ"ל כי היא תועלה בדרגה לאחר מותה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג