יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

פנייה למבקר: חשד לתפירת מכרזים לטובת אורלי אינס


איציק וולףNews1.co.il

ד"ר אורלי אינס [צילום: פלאש 90]

תנועת אומ"ץ פנתה למבקר המדינה ואמרה כי בידיה מידע מוצק למעלה חשד לתפירת מכרזים לד"ר אורלי אינס במשרד הרווחה ובמוסד לביטוח לאומי  "הפרוטוקול של ישיבת הוועדה שדנה במינויה של ד"ר אינס כיועצת חיצונית למוסד לביטוח לאומי מצוי בכספת של המוסד לביטוח לאומי"
▪  ▪  ▪
תנועת אומ"ץ פנתה (יום ה', 2.12.10) אל מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, בבקשה שיתחיל בחקירת תפירת המכרזים שנעשתה, על-פי החשד, במשרד הרווחה ובמוסד לביטחון הלאומי לד"ר אורלי אינס.

"ממידע מוצק שהגיע בימים האחרונים לתנועת אומ"ץ, עולה חשד שבמשרד הרווחה והמוסד לביטוח לאומי "נתפרו" בשעתו מכרזים לד"ר אינס בנושא העסקתה כמומחית לטיפול בילדים בסיכון ובאלימות. ממידע זה עולה כי ד"ר אינס כיהנה בשלהי שנות ה-90 כעוזרת של ד"ר יגאל בן-שלום, בתקופה בה כיהן כמנכ"ל משרד העבודה והרווחה ובתוקף תפקידו עמד בראשות הוועדה לטיפול בנוער בסיכון והוועדה הבין משרדית לנושא אלימות במשפחה. במהלך עבודתה במשרד הרווחה הפכה במפתיע ד"ר אינס ליועצת חיונית בנושאי ילדים בסיכון אחרי שקיבלה פטור מהשתתפות במכרז בנימוק שהיא מומחית יחידה בתחום זה", כתב יו"ר אומ"ץ, אריה אבנרי למבקר המדינה. 

לדבריו, בשנת 2004 עבר ד"ר בן-שלום לכהן כמנכ"ל המשרד לביטוח לאומי והמוסד החל ליזום את הנושא "עיר ללא אלימות" וקרן לילדים בסיכון ולטפל בנושאים שקשורים בסיכון ילדים ובאלימות במשפחה. 

"זמן מה לאחר מכן נבחרה ד"ר אינס כיועצת חיצונית של המוסד לביטוח לאומי, לאחר שקיבלה פעם נוספת פטור ממכרז בנימוק שהיא המומחית היחידה בנושא זה., ועבור שירותיה קיבלה שכר ותשלומים מפליגים. במסגרת עבודתו ד"ר בן-שלום היה האיש שיזם, יחד עם ראש עיריית אילת, שאילת תהיה העיר הראשונה בה יופעל פרויקט "עיר ללא אלימות" וד"ר אינס השתלבה בפרויקט זה", ציין.

עוד הוסיף כי לאומ"ץ נודע כי הפרוטוקול של ישיבת הוועדה שדנה במינויה של ד"ר אינס כיועצת חיצונית למוסד לביטוח לאומי מצוי בכספת של המוסד לביטוח לאומי. "ניתן בהחלט לברר אם היה ממש בנימוקים שהועלו לקראת הענקת הפטור מהמכרז", כתב למבקר.
נוצר: 02/12/2010 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג