יום שני, 6 בדצמבר 2010

בן זוגה של תומר: "חייתי לצידה, אהבתה הראשונה היתה למשטרה"


אסון כבד בכרמל 

אלי לוי

דני רוזן, שחי לצידה של המפקדת הנערצת במשך 20 שנה מתקשה, לדבר עליה בלשון עבר. "יהיה לי קשה מאד בלעדיה. איבדנו אישה גדולה", ספד לה בבית החולים זמן קצר לאחר מותה



בן זוגה של אהובה תומר, דני רוזן, מתקשה לדבר עליה בלשון עבר. כשספד לה היום (שני) זמן קצר לאחר מותה בבית החולים אמר: "חייתי בצידה של אהובה קרוב ל-20 שנה, כי האהבה הראשונה שלה היתה משטרת ישראל".

רוזן סיפר כי הכיר את אהובה בתקופותיה הקשות ביותר במשטרה והעריך את אופיה הלוחמני. "היא רצה אל תוך האש כי היה לה חשוב. אני מאוד מעריך את מה שהיא עשתה", אמר.

בתום המאבק הממושך על חייה ביקש בן הזוג להודות על התמיכה שקיבל לאורך הדרך ולא רק בזמן שנאבקה על חייה בבית החולים. "גיבו אותנו בכל דבר אפשרי. עצם התמיכה שקיבלה אפשרה לה לעשות את התפקידים כפי שעשתה", אמר, "יהיה לי קשה מאד בלעדיה. איבדנו אישה גדולה".

ניצב משנה תומר נפגעה ביום חמישי האחרון באורח אנוש מהלהבות כשהובילה את פינוי כלא דמון. במשך ימים ארוכים נאבקו הרופאים על חייה, אך היום בשעות הבוקר חלה הידרדרות במצבה. סימני החיים דעכו והרופאים שהוזעקו לחדרה ניסו לייצב את מצבה מספר פעמים. סמוך לשעה 08:00 איבדה את הדופק והרופאים החלו בפעולות החייאה ממושכות - אך ללא הועיל.

תומר היתה אישה למודת קרבות. בשנות ה-90' התמודדה עם חקירה של המחלקה לחקירות שוטרים, שהובילה להשעייתה ולהגשת כתב אישום בגין קבלת כספים במרמה נגדה. אבל היא לא ויתרה וזוכתה. 

לאחר הזיכוי, שבה אהובה אל המדים הכחולים והפכה למפקדת מרחב החוף של המשטרה. היא עשתה היסטוריה כשהגשימה את חלומה והפכה לאישה הראשונה שמונתה למפקדת תחנת המשטרה הגדולה בישראל. היום, בקרב האחרון על חייה, לא הצליחה לעמוד עוד. היא תובא למנוחות היום בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג