יום שני, 16 במאי 2011

אישום: תקף רופא ברמב"ם באגרוף והשליך לעברו בלון חמצן



לבית משפט השלום בחיפה הוגש כתב אישום נגד חאלד בדר מעכו, בגין תקיפה של רופא בחדר המיון של בית החולים בעיר. הוא נאשם שזרק לעברו קלסר, מספריים ובלון חמצן, קילל אותו והיכה אותו באגרוף


הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד חאלד בדר, בן 51 מעכו, בגין תקיפה של רופא בחדר המיון של בית החולים רמב"ם בחיפה.

על פי כתב האישום, ב-11 במאי הגיע בדר לחדר המיון כדי לקבל טיפול רפואי, והבחין בשני רופאים משוחחים. הוא החל לצעוק לעבר אחד מהם, וכשזה אמר לו שימתיןף החל לקלל אותו.

הרופא קם ממקומו והחל ללכת, ואז לפי האישום בדר אחז במספריים שהיו קשורים לעגלת טיפולים והשלי אותם לעברו ולאחר מכן הרים קלסר שהיה על הדלפק, זרק אותו ופגע בלחי של הרופא.

התקיפה נמשכה גם אחר כך כאשר בדר, לפי כתב האישום, תקף את הרופא, דחף אותו והיכה את פניו באגרוף בלחי שמאל. הרופא ניסה להתגונן ובעט בו - ואז הנאשם נטל בלון חמצן והשליך אותו לעברו.

בדר נאשם בעבירות של תקיפת עובד ציבור, תקיפה הגורמת חבלה ממשית והעלבת עובד הציבור.  הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.




2 תגובות:

  1. פשוט בושה וחרפה. אני באמת מתבייש באזרחים שמתנהגים ככה. הרופאים עושים את עבודתם נאמנה כדי להגן על בריאותינו - ובן אדם שלא יכול לחכות למתן תשובה (חשבת פעם שלא תמיד העיכוב הוא באשמת הרופא שלך?) מתנפל עליו ופוצע אותו. בושה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג