יום שבת, 4 בדצמבר 2010

בין ההרוגים בשריפה: אלעד בן ה-16






בין ההרוגים בשריפה: אלעד בן ה-16

הרוג נוסף זוהה: גופתו של אלעד ריבן, בן 16 בלבד ובן יחיד להוריו, שהיה בחזקת נעדר זוהתה לפנות בוקר. ריבן היה בצוות הכבאים המתנדבים.בכך עולה מספר הגופות שזוהו ל-39, מתוך 41 הרוגי האסון

יוסי זילברמן | עודד בן עמי | | פורסם 04/12/10 07:14 

שעות ממשיכות לעבור ומימדי הטרגדיה רק ממשיכים לעלות. לפנות בוקר זוהתה גופה נוספת מבין 41 הרוגי אסון האוטובוס, הפעם מדובר בנער צעיר, בן 16 בלבד,אלעד ריבן מחיפה.

אלעד הצעיר התנדב ככבאי וכששמע על כך שיש צורך בסיוע לחלץ לכודים מיד חש לעזור. אולם האש אחזה בו והוא נהרג. בכך עולה מספר ההרוגים שגופותיהם זוהו ל-39 מתוך 41 ההרוגים.
אתמול: תשע הלוויות
בזה אחר זו, הובאו אתמול למנוחות תשעה ההרוגים הראשונים מתוך 41 ההרוגים.
העיר דימונה שכלה שלושה מבניה. יקיר סוויסה, בן 27, היה אמור להתחתן עם חברתו מיד בסיום הקורס. אביו של יקיר, נהרג לפני שנתיים בפיגוע התאבדות כפול בלב העיר דימונה. אחיו היה האחרון ששוחח עמו בטלפון הנייד, רגע לפני שהאוטובוס עלה בלהבות.
בנתיבות, הובא למנוחות סיום צגאי, בן 31, נשוי ואב לשלושה ילדים קטנים, שעדיין אינם יודעים שאביהם נספה באסון. אשתו, זנבה, צפתה היום בסרט החתונה מלפני 4 שנים, וסיפרה על סיום שציפה לענוד בגאווה את דרגות הקצונה בשירות בתי הסוהר.
בכפר ג'ת הובא למנוחות שאדי ביבאר, בן 35. שאדי התחתן לפני 5 שנים והותיר אחריו אישה וילדה בת שנתיים. הוא למד קרימינולוגיה באוניברסיטה, וחבריו סיפרו על חבר קרוב שזכה גם לתואר חניך מצטיין בקורס.




לא רחוק משם, בכפר בית ג'אן, נפרדו מעאדל טאפש, בן 33, נשוי ואב לשני ילדים. חבריו סיפרו על קשר דם ארוך בין המשפחה לשירות המדינה. שלושה מבני דודיו של עאדל נהרגו בפעילויות שונות בשרותם הצבאי.
טופז אבן-חן, בת 28, היא בתו של ניצב בדימוס זאב אבן-חן. אבן-חן האב דיבר עם בתו זמן קצר לפני שעלתה לאוטובוס. היא הובאה למנוחות בבית העלמין ברחובות.
בצפת ליוו מאות את אושרת פינטולמנוחת עולמים. היא הייתה אמורה לחגוג בעוד מספר ימים את יום הולדתה ה-27. אושרת שירתה כלוחמת במשמר הגבול שעברה עם הרבה מוטיבציה לשרות בתי הסוהר.
בקריית ביאליק הובא למנוחות ערן ויזל, בן 31, נשוי ואב לילדה. לבקשת המשפחה לא צילמנו את ההלוויה. בביתם, סיפרה רעייתו על הטלפון האחרון מערן, שהסביר שלא יוכל להגיע למסיבת החנוכה בגן של בתו. הוא ביקש שיצלמו אותה בשבילו, בערב, בשעה שהוא יילחם באש. הדיווח בטלוויזיה על האוטובוס קטע את השמחה.
אבל כפול היה היום בקריית גת. חגי ג'ורנו, בן 28, נשוי ואב לילדה בת שנתיים, התגייס לשירות בתי הסוהר לפני 7 שנים. המזכרת האחרונה מחגי היא תמונה אחת, ששלח לאשתו רגע לפני שעלה על ההר כדי לחלץ עצירים מכלא דמון. חגי הבטיח לחבריו טיול טרקטורונים בסוף השבוע. בין חבריו בהלוויה היה דודו דרעי, אחד הבודדים שניצלו מהאוטובוס הבוער.
עוד בקריית גת, משפחתו של רועי ביטון החלה להתאבל עליו, אף שטרם התקבל זיהוי סופי של הגופה. גם הוא, כמו רבים מהנספים באוטובוס, אב לילדה בת שנתיים. אשתו - בחודש השמיני להריונה. את ההשראה להתגייס לשב"ס קיבל מאחיו הגדול, לוחם ביחידת נחשונים של השירות.
באופקים נקבר כפיר אוחנה, בן 30, נשוי ואב לילדה בת שנתיים. אשתו בחודש התשיעי להריונה.
מאור גנון, בן 27, הובא למנוחות ביבנה. הוא הותיר אחריו אישה וילדה בת 3. מאור התגייס ליחידת נחשון וראה בשירות הגשמת חלום. אשתו סיוון אמרה היום כי היא מכבדת את ההחלטה לשלוח את האוטובוס למשימה הזו. סיוון הבטיחה למאור לשיר לו שיר בסוף הקורס. היום, מעל קברו, ובקול חנוק, ניסתה סיוון למלא את בקשתו.
בין שאר הרוגי האסון, כאלה שגופותיהם זוהו ואחרים שהם בחזקת נעדרים:
חגי פנקר, בן 31 מירוחם, נשוי ואב לילדה. הוא יובא למנוחות במוצאי שבת, ב-23:30 בעירו.
דימיטרי גרשטיין, בן 27 מבת ים. הוא יובא למנוחות ביום ראשון, בשעה 11:30 בחולון.
טניה לנסקי, בת 23 מאשקלון.
איילה יפרח, בת 28 מקריית ים.
קיריל דרמן, בן 28 מעפולה.
ירון ברמי, בן 29 מהיישוב מבועים.
שמעון דיין, בן 29 מכרמיאל.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג