יום שבת, 4 בדצמבר 2010

מצבה של אהובה תומר התייצב: "היא אמיצה ותצא מזה"







אסון כבד בכרמל  
אלי לוי

מפקדת משטרת חיפה ניצב-משנה אהובה תומר, שנפגעה אתמול בשריפת הענק בכרמל, עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, כשהיא סובלת מכוויות קשות. סגניתה, שתפסה את הפיקוד על המשטרה, מסתובבת בין מיטתה לבין הכוחות בשטח

(4:11 דקות)

 
 פרסום 

כמו בכל 30 שנותיה במשטרה ישראל, גם אתמול בין הלהבות שעל הכרמל ניצב משנה אהובה תומר הייתה שוב בראש הכוח. מכוונת את הכוחות, מפנה תושבים וברגע אחד, כמו שכל כך אופייני לה, היא מבקשת ללוות את אוטובוס הסוהרים יחד עם שני חבריה הקצינים.

תומר נלכדה בין הלהבות ובכוחותיה האחרונים היא זעקה לעזרה בתוך הקשר. כוחות סיוע חילצו אותה והיא הובלה לבית החולים רמב"ם, כשאת הפיקוד תופסת מעתה סגניתה אתי מאירסון. מאז, מחלקת מאירסון את זמנה בין מיטתה של אהובה תומר בבית החולים החיפאי לבין הכוחות בשטח. "אהובה היא אישה אמיצה והיא תצא מזה", אומרת מאירסון לחדשות 10.

ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית החולים רמב"ם, אומר כי בשעות האחרונות חלה התייצבות במצבה של תומר, אך היא עודנה במצב קשה ביותר. "היא סובלת מכוויות נרחבות בכל שטח הגוף ובבעייה נשימתית קשה", אומר הלברטל. ד"ר ירון בראל מבית החולים סיפר על היכרותו האישית עם תומר ואמר: "אני מכיר את אהובה היטב מהעבודה, מאירועים של עבודה משולבת של בית החולים רמב"ם ומשטרת חיפה. זה מוסיף על הקושי".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג