יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

ח"כ איוב קרא: "אם מישהו הצית את השריפה - להוציאו להורג"

אסון כבד בכרמל  
אלי לוי

רגעי חרדה עברו על סגן השר, תושב דלית אל כרמל, כשהאש התקרבה אל בית משפחתו. עכשיו הוא לא מוכן לסלוח. "אם זה פיגוע לאומני אני אעמוד על כך שיוציאו להורג את האחראי כמו שהוציאו את אייכמן לגרדום", הוא אומר


(02:40 דקות)

 
 
 פרסום 
סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא, תושב דלית אל כרמל, עבר היום (חמישי) דקות ארוכות של פחד כשהאש התקרבה אל בני משפחתו ששהו ביישוב בזמן השריפה.  "אם זה פיגוע לאומני אני אעמוד על כך שהפעם כמו שהוציאו את אייכמן לגרדום מי שעשה את  מעשה הנבלה הזה יוצא להורג".

כשהשריפה החלה להתפשט אל עבר בית משפחתו שהה ח"כ קרא בבית חולים. "קיבלתי טלפון כי אני חייב לעזוב מיד והגעתי הביתה. זו הרגשה  כאילו כל העולם הולך להישרף, לא רק בית וחשבתי על איך הילד הקטן והגדול שלי מתמודדים".

יחד עם הקורבנות קרא מבכה גם את הנוף שנשרף, הטבע שסבב את איזור מגוריו אשר עלה בלהבות.  "אין לי מילים להביע את ההרגשה הנוראה.. איך הורסים מקום כל כך יפה? סבי היה אחראי מטעם הקק"ל על טיפוח המקום, אותן ואדיות שקישרו בין היישובים למושבים ולחיפה. זו היסטוריה שמישהו ניסה למחוק", הוא אומר בצער.

סגן השר לא מתכוון לסלוח. "שמעתי את המשפטים שמכוונים לכיוון של הצתה ואם זה כך אנחנו לא נסלח. הלכו אנשים שהם מלח הארץ, אוטובוס של האנשים הכי מוכשרים".
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג