יום שבת, 4 בדצמבר 2010

תיעוד מאמצי הכיבוי מלמעלה






 תיעוד מאמצי הכיבוי מלמעלה

האש ממשיכה להשתולל ביתר שאת, ולצד סיפורי הגבורה של הכבאים שממשיכים להיאבק באש, ממשיכות להגיע תמונות מדהימות ממאמצי הכיבוי. צפו בתיעוד המאמצים - ממטוסי הכיבוי



השריפה שהובילה לאסון הגדול: האש ממשיכה להשתולל ביתר שאת, גם בשעות הבוקר המוקדמות של השבת. ביחד עם סיפורי הגבורה של הכבאים העושים ככל יכולתם כדי להשתלט על האש, מגיעות למערכת חדשות 2 באינטרנט עוד ועוד תמונות מדהימות מאזור שריפת הענק.
סרטון הזה ניתן לראות את פעולות כיבוי האש מן האוויר. בפעולות הללו משתתפים מסוקים ומטוסי כיבוי שהגיעו מכל העולם כדי לסייע לישראל במאמצי כיבוי האש המסרבת לגווע.
חמישי: צילומים ראשונים מהאוויר 
בשעה 11:42 צילם אלון חיים, מדריך טיסה וטייס ותיק תמונות ראשונות מהאוויר את מה שנראה באותה השעה תמרות עשן קטנות מאוד בפאתי היישוב עוספייה שבכרמל. לדבריו, הוא המשיך לחוג בשמי האזור חצי שעה נוספת - במהלכה הזעיק לדבריו את כוחות ההצלה, אך לטענתו הם לא הגיעו.
רק בשעה 13:45, כמעט שעתיים אחרי שצילם את התמונה הראשונה, זיהה חיים כוחות כיבוי באזור - אך אז כבר תועד עשן סמיך ושחור מיתמר משמי האזור. בשירותי הכבאות אמרו היום לחדשות 2 כי מדובר ב"זמן סביר ביותר" כשמדובר בטיפול בשריפה.
כך נשמע הדיווח הראשון על האסון
בתיעוד נדיר שהגיע לידי חדשות 2, ניתן לשמוע את הדיווח הראשוני על האסון בו נהרגו 40 צוערים בקורס סוהרים של שירות בתי הסוהר, לאחר שלא הצליחו להימלט מהלהבות שפרצו ביער בית אורן.
זהו הדיווח המלא כפי שנשמע ברשת הקשר של "ארגון הצלה": "שימו לב: הוכרז אר"ן (אירוע רב נפגעים) באזור הכרמל, האזור המדויק הוא יער בית אורן. יש שריפה גדולה מאוד, ככל הנראה ישנו אוטובוס עם עשרות נוסעים שלכוד בלהבות".

בשעת ערב זו עדיין משתוללת השריפה בשלושה מוקדים מרכזיים של האש, בעין הוד, עין חוד וניר עציון. מספר שעות לאחר הדליקה שפרצה על הכרמל, נדמה כי הטיפול באסון הגדול לא עומד בפני סיום. דובר שירותי הכבאות בחיפה, רשף חזי לוי, אמר בשיחה עם חדשות 2 כי הוא אינו אופטימי לגבי המשך מאמצי הכיבוי ולגבי עתידו של קיבוץ בית אורן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג