יום שבת, 4 בדצמבר 2010

הצלם שהציל 3 סוהרים מהתופת בכרמל





הצלם שהציל 3 סוהרים מהתופת בכרמל

כשצלם העיתונות רוני סופר קם אתמול, הוא לא ציפה להיות זה שבזכותו ינצלו חייהם של 3 הניצולים היחידים מאוטובוס הסוהרים. הוא נסע מאחורי קציני המשטרה שנקלעו לאש וכשניסה להסתובב, הבחין בשלושה אנשים שרצים לעברו. אלו היו הסוהרים שניצלו מהתופת




רוני סופר הוא צלם שמתעד אסונות ברחבי העולם. אתמול, כששמע על השריפה, הוא החליט לצאת לשטח. לא רחוק מבית אורן הבחין באוטובוס שניסה לעשות פניית פרסה, אבל כדור של אש לכד אותו. הוא הצליח להציל את קציני שירות בתי הסוהר שרצו לעברו - ולצלם הכל.
שום דבר לא הכין אותו למה שחווה אתמול ביערות הכרמל. "הגעתי בכלל כדי לצלם את השריפה. זיהיתי מרחוק את הרכס שנראה לי שקט והתכוננתיי לצילום התמונות", מספר רוני. "בשנייה אחת האש דילגה מעבר לנקיק שבראשו עמדתי ומולי התלקח קיר של אש", הוא מוסיף.
רוני סופר תיעד את התופת (צילום: חדשות 2)
רוני סופר תיעד את התופת
צילום׃  חדשות 2
מאחורי רוני נסעו שני רכבים בהם היו קציני משטרה ואוטובוס אחד ובו חניכים של שירות בתי הסוהר. במכוניות היה גם ליאור בוקר, קצין המבצעים במחוז הצפוני של המשטרה שנספה באסון ומפקדת תחנת חיפה אהובה תומר שנאבקת על חייה בבית החולים רמב"ם בו היא מאושפזת במצב קשה. רוני צפר כדי להזהיר אותם מהאש.
"פתאום שמעתי רעש של אש שמגיעה כמו שיטפון. רחש מפחיד של רעם ופיצוצים", סיפר רוני. "כל השיירה של הרכבים התחילה לנסוע אחורנית וכשהרגשנו שהאש מאגפת אותנו נאלצנו לעשות פרסה", הוא מסביר. "פתאום קלטתי שהאוטובוס לא מצליח להסתובב ונתקע. האש תפסה אותו בשנייה והתחילו לקפוץ ממנו אנשים", הוא הוסיף.
"פתחתי את הדלתות ושלושה קצינים קפצו לתוכו, הכל בער והם צרחו", תירא רוני. "ידעתי שאין ברירה ופשוט נסעתי לתוך האש כדי להינצל. הפלסטיק החל להישרף ולמזלנו כשיצאנו מזה פגשנו כבאי שצינן את הרכב", הוא הוסיף.
האוטובוס נקלע לאש (צילום: חדשות 2)
האוטובוס נקלע לאש
צילום׃  חדשות 2
אחרי שהוריד את קציני שירות בתי הסוהר בחדר הפיקוד הקדמי הוא היה מוכרח לחזור. בשלב זה האוטובוס כבר היה מפויח לחלוטין. "זו אנדרטה לתופת נוראית", הוא סיכם.

תגובה 1:

  1. משהוא מפחיד. שימו לב בדקה ה4:45 יש דמות של ...... פשוט תעצרו את הסרט ותיתבוננו טוב. יש דמות עם עיינים אף ועומדת באיום. פשוט להאמין שזה מלאך מהשמיים. תגובות ל-tkssgg@gmail.com וגם באתר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג