יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

אינס הגישה תלונה נגד אתרי אינטרנט: "נחצו הקווים"


בארץ 

המתלוננת בפרשת בר-לב התלוננה נגד האתרים: News1 ו"חשופים בניידת" שלטענתה הפרו את פרטיותה. "אני רוכשת כבוד רב לחופש הביטוי, אבל גם זה מוגבל", אמרה ד"ר אינס


(27 שניות)

 





המתלוננת בפרשת בר-לב, ד"ר אורלי אינס, הגישה היום (שלישי) תלונה במשטרת רמלה נגד האתר News1 ובעליו, יואב יצחק, ונגד האתר, "חשופים בניידת" שלטענתה הפרו את פרטיותה.

עם הגשת התלונה אמרה אינס כי היא רוכשת כבוד רב לחופש הביטוי, "אבל גם זה מוגבל". לטענתה, בפרשה הנוכחית נחצו הקווים בצורה בוטה חזיתית וחסרת תקדים. " אני נאמנה לדרכי מתחילת הטיפול בפרשה, סמכתי ואני סומכת על רשויות החקירה שימצו את הדין עם אתרים ואחרים שיפרו את החוק", אמרה.

בנאום בו נחשפה טענה ד"ר אינס, שהתלוננה נגד ניצב בר-לב על תקיפה מינית, כי היה מי שבחר לחשוף את פרטיה טרם הפרשה ודיברה על התעללות שניה. "חשפו את שמי ואת פני בניגוד לחוק, טוקבקיסטים ניהלו מלחמות פסיכולוגיות נגדי, עסקו בעבר המיני שלי בניגוד לחוק וחשפו פרטים המזהים אותי". אמרה.

מי שנחשפה כהגדרתה כחלק מהמאבק שהיא מנהלת למען נפגעות עבירה סיפרה על תחושה כי מאז העזה להתלונן דמה הותר. "בשבועות האחרונים, רבים עסקו בניסיון להשחיר את אמינותי ואת אורח חיי", הסבירה. לדבריה, הנרטיבים המרכזיים לא עסקו בשאלות הנוקבות העולות מהסיפור, אלא בשאלה מיהי ד"ר א'.

לטענתה של הבכירה לשעבר במשרד לביטחון הפנים, , ציטוטים מחדרי חקירות "שלא היו ולא נבראו" הגיעו לידיה של התקשורת. "מערבבים לתוך הפרשה גורמים שאין להם קשר, כאילו לא די בחוויות שעברתי, אני עוברת התעללות חדשה, ולא רק אני - גם משפחתי, ילדיי ומקורביי. הפכתי לרשות הכלל", הוסיפה אינס בנאומה.

בינתיים נמשכת חקירתו של הניצב החשוד בעבירות מין. המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים הודיעה אמש כי בר-לב יזומן ביום רביעי שוב לשם השלמת חקירה בפרשת עדותה של ד"ר אורלי אינס על תקיפה מינית.

בר-לב צפוי להישאל גם על החשד לאונס של מ', ככל הנראה לאור ראיות חדשות בפרשה. בר-לב הסיר השבוע את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל הבא של המשטרה והודיע ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, כי בכוונתו לצאת לחופשה. היועץ מסר לשר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', כי אין כעת כל מניעה לקידום הליך מינוי המפכ"ל וזה כבר החל בראיונות עם המועמדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג