יום רביעי, 29 ביוני 2011

חדש: חדר מלון המנטרל נחירות

מאת אורן דותן יום רביעי, 29 יוני, 2011

עובד או לא? צילום: האתר הרשמי
רשת בתי המלון קראון פלאזה הכריזה מלחמה על הנחירות וחשפה חדר חדש, שנועד לסייע לזוגות הישנים ביחד, וסובלים מנחירות אחד של השנייה, או של אחד מבני הזוג. החדר אמור לאפשר לזוג לא רק לברוח מהשגרה אלא גם מההרגלים המגונים, ולישון כמו שצריך בחופשה.
צוות הפיתוח של החדר נעזר בסקרים ומחקרים אמפיריים כדי לקבוע אילו מאפיינים בחדר מגבירים נחירות ואילו מפחיתים. נשמע כמו מדע מפוקפק ומנוף שיווקי בעיקר, אבל אם המדענים שלהם באמת פיצחו את התעלומה, מדובר בהשיג חסר תקדים לרפואה, לזוגיות ולאיכות החיים.בחדר הותקנו קירות סופגי רעש, וגם קרש הראש של המיטה עבר טיפול דומה, כך שהחזר הרעש בחדר מופחת. הותקנו רמקולים המשמיעים רעש לבן, המנטרל לכאורה את צליל הנחירות ומרגיע במקביל את מי שיישן. בנוסף, המדענים התקינו מעקה מיוחד, השומר על בן הזוג הנוחר בתנוחה מסויימת, המקילה על הנשימה. ולבסוף, בן הזוג הנוחר או בת הזוג הנוחרת מקבלים כרית נוגדת נחירות, הנעזרת בשדות מגנטיים, שלדברי הנהלת קראון פלאזה, פותחים את מעברי האוויר ומקשיחים את החך העליונה, הרוטטת בזמן הנחירה.
הרשת הכריזה שלשום (27 ביוני 2011) ש"החדרים סופגי הנחירות" יותקנו בתשעה בתי מלון של הרשת ברחבי העולם. הפריסה הראשונית היא למעשה הניסוי על רטוב, שיקבע האם זוגות באמת מפיקים יותר מהחדרים האלה, ואם כדאי להתקין אותם בעוד בתי מלון במדינות נוספות.
לדברי הרשת, "מתנדבים" רבים (בתשלום מלא, כמובן) כבר הביעו רצון לבדוק את החדרים, שיותקנו בבתי מלון בלונדון (אנגליה), המבורג (גרמניה), פריז (צרפת), מילאנו (איטליה), מדריד (ספרד), וילאמורה (פורטוגל) ואמסטרדם (הולנד). אחרי ההכרזה המפוצצת, כעת רק נותר לאורחים לקבוע האם החדר באמת יעיל או שהנהירה, לבדיקת החדרים, תשביע את הקופה הרושמת, וההנהלה כלל לא תילחם על שמה הטוב. אני מקווה שהחדרים האלה הם באמת פרי פיתוח מתקדם, המבוסס על ניסיון של שנים, ולא פרסומת זולה. זמנים יגידו.

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג