יום שבת, 5 במרץ 2011

נהריה: אחיו של אחד מ"השוטרים הנוקמים" נורה ברגלו


 

המשטרה בודקת מי ירה בזוהר חדד, אחיו של שוטר המרצה את עונשו בעקבות הניסיון לפגוע במיכאל מור. חדד הועבר לבית החולים במצב קל. המשטרה: נבדקים מספר כיווני חקירה

זוהר חדד, תושב נהריה בן 50, נורה הערב (חמישי) על ידי אלמוני באחת השכונות בעיר ונפצע באורח קל בגפיו התחתונות. אחיו של זוהר הוא השוטר לשעבר אלדד חדד, שהורשע בפרשת "השוטרים הנוקמים".


מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי חדד, מנהל מועדון נוער בעיר, נורה מספר פעמים על ידי רעול פנים שנכנס למקום. אך אחד מבני הנוער שהיו סביבו לא נפגע. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים בנהריה, שכם עדכנו כי הוא נפגע בירך ומצבו קל ויציב.

במשטרה בודקים מספר כיווני חקירה, ביניהם שהרקע למעשה הוא הפעילות המשטרתית נגד העבריין מיכאל מור שנעצר השבוע שוב על ידי המשטרה. מור, המוגדר על ידי המשטרה ראש ארגון פשע, נעצר ביום שלישי עם שלושה מאנשיו בחשד לסחיטה באיומים והובא לבית משפט השלום בעכו.

דובר מרחב גליל במשטרה ערן שקד אמר הערב כי המשטרה בודקת כעת מספר כיווני חקירה עיקריים, ובמקביל נגבית עדות גם מהקורבן עצמו בניסיון להבין האם היה מסוכסכך עם מישהו אשר היה יכול לבצע את הירי.

קצין במשטרת המחוז הצפוני אמר לחדשות נענע 10: "על פניו לא נראה שמדובר במחסל מקצועי, סממני הזירה מעידים על כך כי מדובר ביורה שנמלט רגלית, וכן כי למרות שהיה בטווח יחסית קצר הקורבן נפגע בפלג גופו התחתון. בשלב זה בתום גביית עדויות מעדי ראייה בשטח מתמקדת החקירה במישור המודיעני".
 

השוטרים מגיבים: זאת תחילתה של פרשה חדשה

ארבעת השוטרים הגיבו הערב באמצעות עורך דינם רונאל פישר, ואמרו כי השוטרים ובני משפחותיהם נמצאים במעקב קבוע של עבריינים במטרה לפגוע בהם ולנקום בהם גם היום, על כך שניסו להשליט סדר בנהריה.

"פרשה זו לא תסתיים בחנינה של השוטרים. זאת תהיה התחלה של פרשה חדשה, אלא שהפעם מישהו אחר יצטרך לתת את הדין כפי שהיה צריך להיות מתכלתחילה", נאמר בתגובה.

ביום חמישי האחרון הגישה ועדת הבדיקה של המשטרה, בראשות סגן המפכ"ל ניצב אילן פרנקו, את מסקנותיה בנוגע לפרשת "עבריינים במדים", שבמסגרתה נידונו ארבעה שוטרים מנהריה - יניב אשור, רמי מוסא, אלדד חדד ויוסי לוי - לשנת מאסר, לאחר שהורשעו בהנחת מטענים ברכבו של העבריין מיכאל מור.

הדוח הציג כשלים קשים בטיפול המשטרה בארגון הפשיעה של מור, אך יחד עם זאת נקבע כי השוטרים לא הופקרו למרות שנמצאה שורה של פערים וקשיים במענה המקצועי לאיומים כלפיהם. בדוח את נמתחה ביקורת על השוטרים, שלקחו את החוק לידיהם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג