יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

פרשת בר-לב: מה באמת קרה בלילה ההוא בין אורלי אינס לניצב בר-לב?


המקור 

השריפה בכרמל דחקה הצידה את תלונתה של ד"ר אורלי אינס שהביאה להתפטרותו של מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, חגי פלג, ולהוצאתו של ניצב אורי-בר לב מהמירוץ למפכ"לות. הצצה ראשונה לגרסתה המלאה של אורלי אינס לאירועים, שעד לפני שבוע כל המדינה עסקה בהם

(22:46 דקות)

 


ד"ר אורלי אינס הובילה את פרויקט "עיר ללא אלימות" שהתנהל תחת הסיסמה: זה לא יסתיים אם לא נטפל בזה בהתחלה. ביוני התקיים כנס אילת החמישי, אירוע השיא השנתי של הפרויקט. בין היסודות שהציגה למלחמה באלימות: עידוד דיווח על מקרי אלימות. אבל על האלימות שחוותה ב-2008 קודם לכן לקח לה יותר משנתיים להתלונן.

על פי עדויות מקורביה, ביוני 2008 הגיעה אינס לאילת למטרות עבודה. ניצב אורי בר-לב, אז מפקד המחוז הדרומי של המשטרה, הגיע גם הוא לעיר. אינס חושדת כי הגיע במטרה להתחיל איתה, לאחר שכבר אמרה לו "לא". כשהוא מתקשר לחדרה בערב, היא נענית לבקשתו ונפגשת עמו. כשהיא מביעה רצון לחזור למלון, בר-לב לוקח אותה בכוח למונית שמסיעה אותם למועדון "פארק אבניו".

לפי מקורביה, בר-לב שידל את אינס לשתות אלכוהול שוב ושוב, לצד הצעת הצעות מיניות להן היא מסרבת עד שהיא יוצאת מהמועדון. בדרך חזרה למלון מתיישב בר-לב על כר דשא, מושך את אינס בכוח ומנסה לרכון לעברה. אינס החבולה מהנפילה, הודפת אותו ומתחילה לברוח תוך שהיא צועקת עליו. בר-לב מתנצל, אך ממשיך לנסות.

אז מה גרם לה לשתוק כל כך הרבה זמן? מקורביה והאנשים המעורים בפרטים מדברים על אישה שהתוכנית אותה היא מובילה חשובה לה כל-כך עד שהיא מעדיפה לשתוק רק כדי להוציאה לפועל. אבל אז החלה מערכת היחסים בינה לבין מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, חגי פלג, להתדרדר.

לטענתה של אינס עברה 14 חודשים של השפלות והטרדות. בין היתר, לגם פלג מכוסו ויורק את המים ששתה על חולצתה של אינס. בהזדמנויות אחרות הוא נצמד אליה כדי לשלוח ידיים לאיברים אינטימיים. במקביל, מתחיל פלג להרחיק את אינס מפרויקט הדגל שלה. כשהמנכ"ל מגיע "במקרה", לחשדה, לבית קפה בו ישבה, פונה אינס לשר לביטחון הפנים שמעביר את התלונה לחקירה.

עורכת דינו של ניצב אורי בר-לב: "צר לנו שבחרתם לעשות משפט שדה לניצב אורי בר-לב, תוך הצגת גרסאות הפוגעות בו ובמשפחתו - זאת, בעוד המקרה עדיין נבחן בפרקליטות המדינה וטרם התקבלה החלטה בעניינו. אין ביכולתנו להגיב ולהציג את גרסתו של בר-לב לאירועים, מאחר ומדובר בשיבוש מהלכי משפט".

עורך דינו של חגי פלג: "פרטי העדות הנטענת טומנים בחובם פרטים שקריים, אי דיוקים ודברי דיבה חמורים. מר פלג יגיב לטענות רק בפני אנשי נציבות שירות המדינה ולא בטלוויזיה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג