יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

תקציר הלוויות ההרוגים בשריפה בכרמל


 בארץ 

נפרדים מההרוגים בכאב: "איך לחיות עם הזיכרונות?"

טליה פלד קינן

27 מההרוגים באסון האוטובוס בכרמל הובאו היום למנוחות ברחבי הארץ. בני המשפחות מתאבלים ומתקשים לעכל את גודל האסון

במהלך סוף השבוע, נאלצו משפחותיהם של 27 מהרוגי אסון האוטובוס בכרמל ביום חמישי להיפרד מיקיריהם, אשר נטמנו בבתי עלמין ברחבי הארץ. המשפחות ממשיכות לחפש תשובות, ומתקשות לעכל את האובדן הנורא.

אולגה אוחנה, אשתו של מישר כפיר אוחנה, קברה את בעלה ביום שישי לאחר שמונה שנים ביחד. ביום חמישי תכננו אולגה וכפיר לחגוג את יום נישואיהם, כאשר האסון פקד את משפחתם. לשניים יש ילדה בת שנתיים, ואולגה הנמצאת בחודש התשיעי בהריון, נושאת ברחמה בן. "יש המשך לכפיר. דבר כזה לא יכול להיגמר", אמרה אולגה.

משפחתה של מישר אפרת כהן לא מצליחה לעזוב את חדר המחשב. שוב ושוב הם מחפשים עוד פרטים על הרגעים האחרונים בחייה. "איך זה קרה? מה היא הרגישה? זה כל כך כואב, אני רוצה לדעת הכול", אמר קרוב משפחתה של כהן. היום הובאה אפרת למנוחות בבית העלמין הצבאי ברעננה.

דוד נבון, שהיה ידוע בכך שאהב לשיר, נהג באוטובוס שהוביל את הצוערים. לא הייתה משימה שגרתית עבור דוד, שלרוב הסיע תיירים. "הוא היה אדם מיוחד, הוא היה אדם אם לב ענק, עם נתינה אינסופית לכל אדם", אמרה אשתו. הוא הובא למנוחות היום בנס ציונה, והותיר אחריו אישה ושני ילדים.

מישר מאור גנון נקבר ביום שישי ביבנה. מאז באים עוד ועוד מנחמים לביתה של אשתו סיוון, אשר רק בגיל 27 כבר נותרה אלמנה עם ילדה בת שלוש. סיוון הקריאה בשבעה את מכתבי האהבה שכתב לה בעלה מאור: "נשמה שלי, אני רוצה שתמיד תדעי שאני אוהב אותך, למרות שבחודש האחרון הייתי קצת רחוק, ולא יכולתי להראות לך את אהבתי כל היום", אמר מאור לאשתו במכתב.

"איך לחיות עם הזיכרונות, של השירים שלנו?" התייפחה סיוון, "זאת פשוט הייתה נבואה. הכול בדיעבד, אבל עכשיו מאוחר מדי. אם היינו יודעים לפני היינו מנצלים יותר טוב את הזמן שלנו ביחד".

הלויות:כפיר אוחנה,אפרת כהן,דוד נבון,מאור גנון,


4:17 דקות)

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג