יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

ממצאי הפוליגרף: בר-לב לא אנס, לא סימם, לא הטריד מינית ולא קיים מין בשלושה


ממצאי הפוליגרף: בר-לב לא אנס, לא סימם,
לא הטריד מינית ולא קיים מין בשלושה
[צילום: פלאש 90]

חשיפה ב-News1: המשטרה סגרה תיק חקירה למאהבת של ניצב דנינו

בר-לב נחקר אתמול במשך שבע שעות בוצעה בדיקת פוליגרף שנמשכה אתמול עד 17:00  בחקירתו בפוליגרף נמצא בר-לב דובר אמת בכל השאלות שנשאל  טען שעידכן לפני שנים את בני משפחתו בכך שקיים יחסי מין עם מ'  באשר ל-א' הסביר: היא מעדה, הושטתי לה יד והרמתי אותה; נפרדו במלון בנשיקה על הלחי

▪  ▪  ▪

ימים ספורים לאחר שהגיעה החקירה לשיאה, וזמן קצר לאחר שהסתיימה חקירתו של ניצב אורי בר-לב, אנו חושפים כאן ב-News1 את עיקרי הממצאים שנקבעו באמצעות הפוליגרף, שנערך לניצב אורי בר-לב.


המידע שלהלן גובש והועבר הבוקר אל הגורמים הנוגעים בדבר. המידע מטהר את בר-לב מהמעשים החמורים שיוחסו לו. בר-לב ובני משפחתו מרוצים מתוצאות החקירה, שהפריכה את עיקרי החשדות החמורים שהועלו נגדו.


על-פי הממצאים, בר-לב לא ביצע שום עבירה חמורה. אלה עיקרי הדברים, כפי שהתבררו בחקירה ובבדיקת הפוליגרף, אותם אנו חושפים לראשונה ב-News1:


  • בר-לב לא אנס את מ' (הבחורה מהצפון שהוזמנה על-ידי ש' לפגישה עם בר-לב);


  • בר-לב קיים אומנם יחסי מין עם מ' לפני כחמש שנים, אך אלה בוצעו בהסכמתה המלאה;


  • בר-לב ו-ש' לא סיממו את מ' - כטענתה, בטרם בוצע האקט המיני בינו לבין מ';


  • בר-לב לא קיים יחסי מין בשלושה (עם מ' בשיתוף ש'). יחסי מין עם מ' התקיימו בינה לבין בר-לב בלבד.

הממצאים בנוגע ל-א'

בחקירתו של בר-לב התבררו הבדלי הגרסאות בינו לבין א'. לטענת א', בר-לב הפיל אותה וגהר עליה, בניסיון לכפות עליה יחסי מין. טענתה לא הוכחה בחקירה.


בר-לב אמר בחקירתו, כי הדבר לא היה ולא נברא והוא לא הטריד מינת את א'. גם בנקודה זו נמצא כי גרסתו אינה שיקרית. לטענתו, א' נפלה - כנראה בגלל נעלי העקב, הוא הושיט יד וסייע לה לקום. לא גהרתי מעליה ולא היו לי כוונות לאקט מיני, אמר.


באשר ל-14 שיחות שניסה לאחר אותו אירוע לקיים עם א', אמר בר-לב: ניסיתי להתקשר אליה למלון. היא לא ענתה. התברר מדבריה שהיא הייתה במקלחת. בסופו של דבר התקיימה שיחה אחת. נפגשנו ולאחר מכן נפרדנו בנשיקה על הלחי.


בחקירה הלין בר-לב על המצוד שנערך נגדו. הוא טען, כי המצוד נערך כדי לפגוע בו ולהרחיקו מהמשטרה. לדבריו, מבין אלה שמעורבים הוא היחיד שלא קיים יחסי מין עם א'. בר-לב נקב בשמם של ניצב אילן פרנקו והמנכ"ל היוצא חגי פלג, שקיימו יחסי מין מלאים עם א', אך יצאו נגדו כדי לסכל את מינויו לכהונת מפכ"ל המשטרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג