יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

אליאור חן ( הרב המתעלל ) מדבר לראשונה מהכלא : "לא נטען על אלימות נוראה או כוויות"


אליאור חן מדבר מהכלא: "לא נטען על אלימות נוראה או כוויות"

מחר הכרעת הדין של אליאור חן, מנהיג כת "הקבלה המעשית", המואשם בהתעללות קשה בשמונה ילדים, אחד מהם מאושפז בבית חולים במצב של צמח. לידי חדשות 10 הגיעו קלטות של שיחות עם אליאור חן בכלא - חרטה על המעשים המיוחסים לו לא נשמעת שם

(4:26 דקות)

 




אליאור חן, מי שכונה "הרב המתעלל", יגיע מחר (שלישי) לבית המשפט לשמוע את הכרעת דינו באחת מפרשות ההתעללות המחרידות שידעה ישראל. אחרי שתיקה ארוכה, לידי חדשות 10 הגיעו קלטות שבהן לראשונה מדבר אליאור
חן מבין כותלי בית המעצר על ההאשמות בהתעללויות בילדים.

את השיחות עם חן קיים י', בחור חרדי שהחליט לבדוק עם מספר חברים את פרטי הפרשה לאחר שלטענתו מצא סתירות בעדויות. י' ניסה לקבל תשובות על השאלות הקשות מחן עצמו, שנאשם בהתעללות בילדי משפחה שהוריה הפכו לחסידיו  המושבעים.

לטענת חן, בתוך תוכם, אנשים מלאים קנאה בו. "הם לא מקנאים בייסורים שיש לי, אבל מקנאים בחוכמה הזו". חן מלא בטענות כלפי התגלגלות האישומים החמורים נגדו: "הפרקליטות לא טענה שום דבר על התעללות, אלא רק שהייתי משפיע באופן חזק על אנשים, מרעיב אותם, לא נותן להם לאכול ומחייב אותם ללמוד הרבה ולא לישון בלילה. לא נטען על אלימות נוראה או כוויות".


 כתב האישום ייחס לחן שמונה סעיפי אישום המגוללים מקרי התעללות שביצע והורה לבצע בילדי המשפחה באמצעות חסידיו. בין היתר הואשם חן בעבירות רבות של התעללות בקטין או בחסר ישע, תקיפת קטין הגורמת חבלה חמורה ותקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש. על אמם של הילדים נגזרו חמש שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי במסגרת עסקת טיעון. האם הייתה זוגתו של חן ושיתפה עמו פעולה בזמן ביצוע מעשי ההתעללות וההזנחה בשמונת הילדים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג