יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

חוקר פרשת האונס בבני ברק: "התעללות חולנית"

יו הק

פלילים ומשפט 

חוקר פרשת האונס בבני ברק: "התעללות חולנית"

החוקר שפגש את האב מבני ברק, החשוד באונס שלוש בנותיו הקטינות, מספק עדות מחדר החקירות: "זו הייתה מערכת יחסים עכורה שכללה אלימות, התעללות מינית והתנהלות חולנית בתוך המשפחה". מחר יוגש כנראה כתב אישום נגד האב


(4:51 דקות)

 
מחסני חשמל
 פרסום 



כיצד מסוגל אב לבצע מעשים מגונים ולתקוף את שלוש בנותיו הקטינות? אלה החשדות שעלו במשטרה כנגד תושב בני ברק,שנעצר לאחר חקירה סמויה במהלכה נמצא כי ביצע את המעשים בבנותיו, בנות 14, 16 ו-17, במשך כמה שנים.

סנ"צ ידידיה סבג, ראש מפלג הסמים והנוער, שפגש את האב, אומר הערב (שני) בראיון לחדשות 10 כי על פי העדויות שנמצאות בידי המשטרה מערכת היחסים המעוותת הזו נמשכה כחמש שנים. "זו הייתה מערכת יחסים עכורה שכללה אלימות, התעללות מינית והתנהלות חולנית בתוך המשפחה", הוא מספר.

החשד הוא כי במהלך השנים הפכה אחת מאותן בנות לבת הזוג של האב. לא זו בלבד - במהלך החקירה התברר כי שני בניו של החשוד ביצעו גם הם מעשים מגונים באחיותיהם. הפרקליטות הגישה במהלך סוף השבוע נגד השניים כתבי אישום בנושא. ראש מפלג הסמים והנוער מציין כי מחר יוגש כתב אישום גם נגד האב.

אחת מהשאלות שנשאלו בפרשה היא היכן הייתה האם בעת התרחשות המקרים ומדוע לא דיווחה עליהם. לדברי סבג, האם טוענת כי היא חששה שהאב מתנהל בצורה כזו אך לא עלה בידה לבסס את חשדותיה. "התנהלה מערכת של פחד ואימה בתוך המשפחה, ואפשר להבין את ההתנהלות של האם במובן מסוים", הוא מוסיף. באשר לרקע הסוציאלי של המשפחה, אומר סבג כי מדובר במשפחה בת 12 נפשות עם בעיות כלכליות קשות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג