יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

מ' טענה: חברתי סיממה אותי לפני שנאנסתי ע"י בר-לב


מ' טענה: חברתי סיממה אותי לפני שנאנסתי ע"י בר-לב

המתלוננת השנייה מ' וניצב בר-לב נפגשו לפני 5 שנים במלון בהרצליה - כשמי שהכירה ביניהם היתה ש', שנחקרה גם היא כחשודה. מ' טוענת כי ש' סיממה אותה ואז נאנסה על ידי בר-לב, שמצידו טוען שהיחסים היו בהסכמה



פרטים חדשים על הפרשה שמטלטלת את המשטרה: האירוע המדובר בין המתלוננת השנייה מ' וניצב בר-לב התרחש לפני 5 שנים במלון בהרצליה. מי שהכירה בין השניים היתה ש', שהיא חברה משותפת של שתי המתלוננות. אותה ש' נחקרה אתמול כחשודה במחלקה לחקירות שוטרים.
בר-לב. טוען שהכל נעשה בהסכמה
 בר-לב. טוען שהכל נעשה בהסכמה  
 צילום : חדשות 10 (ארכיון)  
 

בחקירתה אתמול, טענה מ' ש-ש' סיממה אותה לפני שנאנסה על ידי בר-לב, ששהגיע אתמול לחדר החקירות והופתע לראות את המתלוננת מ'. לטענתו הוא לא ראה אותה מאז אותו לילה לפני 5 שנים.

בעימות ביניהם היא טענה שאנס אותה, והוא הישיר מבט לעברה ואמר לה כי שניהם אנשים בוגרים, והכל היה בהסכמה. כשיצא משם מופתע שיש שתי מתלוננות נגדו אמר למקורביו כי עשו לו "כיפה אדומה".

שאלת המפתח כרגע היא מהו החשד כלפי ש', אך מה שניתן לומר הוא שככל הנראה העדות שנתנה אותה חברה של המתלוננת לא סייעה ל-מ' בטענות שלה, אולי בניגוד למה שציפתה.




מחר צפוי ניצב בר-לב להגיע שוב למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים למסור עדות וכנראה שיעבור בדיקת פוליגרף. מקורביו של בר-לב ממשיכים להדגיש היום כי מדובר בניסיון לתפור לו תיק במסגרת המרוץ לתפקיד המפכ"ל הבא.

אתמול הודיע משרד המשפטים כי בר-לב נחקר בחשד לעבירות מין בשתי מתלוננות, לאחר שאישה נוספת הגישה תלונה נגדו. המתלוננת השנייה, מ', טוענת כי בר-לב אנס אותהלפני מספר שנים, ובידי משרד המשפטים יש עדויות התומכות בגרסתה. פרקליטתו של בר-לב, עו"ד אירית באומהורן, אמרה כי השניים אכן קיימו יחסי מין, אך בהסכמה.


=====================



 
 

(1:17 דק')

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג