יום חמישי, 19 במאי 2011

רוני רון: כשהגעתי לשפת הנחל, זרקתי אותה. היא גמורה


 
חדשות nana10

החיפושים אחר הילדה רוז פיזם יתרחבו הבוקר ויכללו גם את אזור שפך הירקון בצפון תל אביב. במשטרה חוששים כי המזוודה ובה גופתה של רוז נסחפה מהנחל לעבר הים התיכון. בהודאתו סיפר סבה של רוז לחוקרים איך התבונן במזוודה ובה נכדתו שוקעת במים. במשטרה חושדים כי רוז הייתה בחיים באותו הזמן

20 שניות)

 
 
"החניתי את הרכב על המדרכה, פתחתי את הבגאז', שלפתי את המזווודה וכשהגעית לשפת הנחל זרקתי אותה" כך אמר סבה של רוז פיזאם, רוני רון לחוקרים בהודאתו, שקטעים ממנה פורסמו הבוקר (חמישי) בעיתון "ידיעות אחרונות".
 
סבתה של רוז על בתה: תזהרו ממנה, היא שחקנית. מארי בביהמ"ש
 סבתה של רוז על בתה: תזהרו ממנה, היא שחקנית. מארי בביהמ"ש 
 צילום : AP 
  
רוני רון הוסיף "היא גמורה, גמרתי אותה. ראיתי את המים חודרים פנימה והמזוודה אט אט שוקעת. אחרי שהיא נעלמה חזרתי לאוטו ונסעתי הביתה". כעת חושדים החוקרים כי רוז לא מתה מהמכות של סבה, ולמעשה הושלכה למים במזוודה בעודה בחיים.

במשטרה חוששים כי המזוודה ובה גופתה של רוז פיזם נסחפה מהירקון לעבר הים. החיפושים נמשכים כל העת בהיקף נרחב בירקון אבל בינתיים ללא תוצאות.

סנ"צ יואב קוטלר, שאחראי על החיפושים, סיפר כי היום יחלו צוותי החיפוש לעבוד באזור שפך הירקון, במקום שבו הנחל מתמזג עם הים.

בשיחת טלפון מצרפת, טענה אמש סבתה של רוז, בטי גאייר, כי מארי, האם החשודה שנמצאת במעצר, לא יכלה לסבול את רוז ומשקרת לחוקרים. גאייר ציינה כי מארי "היא מניפולטיבית, היא שקרנית, היא יודעת לבכות בכוונה, לשחק כאילו...תיזהרו ממנה. היא שחקנית חזקה מאוד".

הסבתא הוסיפה: "למה, למה לפגוע בנכדה שלי?. היא רצתה לשלוח לי אותה, היא לא יכלה לסבול אותה יותר. היא אמרה: 'רוז הורסת לי את החיים, היא הורסת את כל מה שבניתי עם רוני', איך אפשר לדבר ככה על הילדה שלה?

"צריך להעניש אותם, שלא יראו את הילדים שלהם לעולם" אמרה.

אמש המשיכו הצוללנים לרדת לקרקעית הירקון במטרה לנסות ולאתר את המזוודה, אך ללא הצלחה.
הסב עצמו, רוני רון, שיחזר במהלך הלילה שוב את הרגע בו השליך את המזוודה ופעם אחר פעם הצביע לכיוון האזור אותו סרקו הצוותים בימים האחרונים. רון אמר לשוטרים "חבל לשאול שאלות, היא גמורה היא גמורה".
 
במסגרת החיפושים שוקלת המשטרה לייבש 200 מטרים מהנחל. סגן מפקד מחוז מרכז במשטרה מאיר בוקבזה: "בשלב זה אנחנו בוחנים אפשרויות אחרות. כרגע ישבנו עם מומחים מחיל הים והאפשרות לייבש את המקטע פה בירקון אכן עלתה. חברה אזרחית בוחנת את האפשרות הזו. במקביל צריך לציין שהרחבנו את מעגל החיפושים, והם נעשים גם באזורים אחרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג