יום שישי, 11 בפברואר 2011

הפרקליטות ממליצה ליועמ"ש להגיש כתב אישום נגד הרב מוטי אלון


פלילים ומשפט 

היועץ המשפטי לממשלה יחליט בקרוב האם להגיש כתב אישום נגד הרב אלון בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים. הפרקליטות המליצה על הגשת כתב אישום ובכך קיבלה את המלצת המשטרה





פרקליטות מחוז ירושלים ממליצה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, להגיש כתב אישום נגד הרב מוטי אלון בגין עבירות של מעשים מגונים בשני קטינים. בכך מאמצת הפרקליטות את המלצת המשטרה בעניין, שפתחה בחקירה בעקבות חשיפת פורום "תקנה". חוות הדעת כבר הועברה לוינשטיין, שיקבל את ההחלטה הסופית לגבי הגשת כתב אישום בקרוב.

החקירה הפלילית נגד הרב אלון נפתחה לאחר שהמשטרה הצליחה לאתר מתלונן שלכאורה בוצעו בו עבירות פליליות ועל תלונתו לא חלה התיישנות. קודם לכן לא יכלה המשטרה לפתוח בחקירה פלילית שכן המעשים לכאורה בהם נחשד הרב נעשו בבגירים או בהסכמה, או שחלה עליהם התיישנות.

כאמור, הפרשה התפוצצה לאחר שפורום "תקנה" גזר על אלון שורה של הגבלות, בעקבות עדויות על מעשים מיניים שביצע לכאורה בתלמידיו.

"אנחנו נאהב עוד יותר ונאמין עוד יותר"
בראיון ל"חדשות 10" סיפר אלון לפני כחודשיים על עמידה בפני ניסיונות ועל הדברים שמעניקים לו כוח להתמודד עם המשבר.

אלון נמנע מלהתייחס לפרטי הפרשה ואמר כי הוא מעדיף לראות ברגעים הקשים כמבחן וכניסיון שנכפה עליו. כאשר דיבר על ההתמודדות עם המבחן הוא הסביר: "אני חושב שניסיונות זה סוג של דיאטה בעל כורחך. דיאטה לקיצור אגו. הפלוס בזה הוא שאתה ממש לא קובע את הנהלים. אתה לא קובע את העיתוי, אתה לא קובע למה, אתה לא קובע מה ובשלב מסוים אתה מתחיל להבין שאין עוד מלבדו".

כשהוא נשאל מאיפה הוא מקבל את הכוחות להמשיך ולהתמודד, הוא הפנה את עיניו כלפי השמיים ואמר: "רק מלמעלה ומשני דברים מרכזיים שהם מוקד כל הכוח שיש: ממשפחה - בית ואשתי - ומתורה".

במסר לעתיד הוא אמר: "לא יעזור לאף אחד. אנחנו נאהב עוד יותר ונאמין עוד יותר. אני מקווה שנגיע למקום שאנחנו כחברה צריכים להגיע אליו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג