יום ראשון, 6 בפברואר 2011

נתניה: שריפה כילתה את איקאה - נבדק חשד להצתה



האש שפרצה בסניף של חנות הרהיטים באזור התעשייה פולג התפשטה ברחבי החנות והביאה לקריסת הגג. איש לא נפגע. צוותי כיבוי הצליחו להשתלט על האש, ובשירותי הכבאות בודקים אם מדובר בתקלה או בהצתה


  

(=====================

שריפה באיקאה
 שריפה באיקאה 
 צילום : אייל גולדשטיין 
  

(עדכון אחרון: 13:05)

שריפת ענק פרצה הבוקר (שבת) בסניף של חנות הרהיטים איקאה באזור התעשייה פולג בנתניה. האש התפשטה ברחבי החנות, הביאה לקריסת הגג, וכילתה את החנות כליל. 

בסוף השבוע החנות סגורה, ועל כן הייתה ריקה מאדם בעת פריצת השריפה, ואיש לא נפגע. 20 צוותו כיבוי פעלו במקום, והצליחו בסופו של דבר להשתלט על האש.

בשירותי הכבאות בודקים את נסיבות השריפה, ובין היתר בודקים גם חשד להצתה. ההערכה היא שהשריפה החלה מהחלק העליון של המבנה, והתפשטה פנימה. האש ככל הנראה ניזונה בין השאר מרהיטי העץ הרבים בחנות. בעקבות השריפה, הצירים המובילים לאזור התעשייה בנתניה נסגרו לתנועה.

במשטרה הזהירו את עובדי המקום שלא להיכנס אל תוך החנות, בשל הסכנה הקיימת במבנה. למרות זאת ניסו חלק מהעובדים להיכנס בכוח, לקחו ככל הנראה ממשרדים במבנה רשימות, חשבונות ופריטים נוספים, והוצאו בכוח על ידי המשטרה.

מנכ"ל איקאה, שלומי גבאי, הגיב לשריפה בחנות, ואמר כי אין כרגע השערות בנוגע לסיבה לפריצת האש. "זהו יום עצוב הוא לנו. לשמחתינו אין נפגעים. אנחנו מתרכזים בלטפל בעובדים שלנו לקראת מחר, ללמוד את הנזק שנגרם ולהיערך לקראת הבאות", אמר גבאי.

מעיריית נתניה נמסר כי נערכו בדיקות מטעם אגף איכות הסביבה, אנשי מינהל התפעול, הפיקוח העירוני, הביטחון ואנשי מינהל ההנדסה, על מנת לוודא כי אין נפגעים בנפש, לאתר דרכי גישה למקום, לחסום כבישים לטובת מעבר כוחות הביטחון, ולבדוק אם קיימים חומרים מסוכנים.

עוד נמסר מהעירייה כי מהנדס העיר הכריז על המתחם כמבנה מסוכן, וכי אנשי ההנדסה נמצאים בשטח לצורך ביצוע כלל הבדיקות הנדרשות. בשעות אלה מבוצע גידור במקום וחסימת דרכי הגישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג