יום רביעי, 19 בינואר 2011

תיעוד: כך שדד תלמיד ישיבה אלפי שקלים באיומי M16

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 24 בגין גניבת נשק מצה"ל וביצוע שני מעשי שוד בבירה. בתיעוד של מצלמות האבטחה נראה הצעיר נכנס לפיצוציה חמוש ברובה כשפניו מכוסות ונמלט עם הכסף ששדד





הפרקליטות הצבאית הגישה היום (ראשון) כתב אישום כנגד תלמיד ישיבה בן 24, המשרת בצה"ל, בחשד ששדד באיומי רובה שגנב מבסיסו, פיצוציה בתחנת דלק בירושלים וסניף דואר בעיר.

בתיעוד נראה הצעיר נכנס לפיצוציה חמוש ב-M16 ופניו מכוסות, מבקש כסף, מקבל ונמלט עם אלפי שקלים. שני המקרים אירעו בהפרש של שלושה חודשים בשנה האחרונה. לפי החשד, הוא גנב את הנשק בו השתמש בשוד במהלך שירותו בצה"ל.

סנ"צ אלי כזרי, מפקד תחנת לב הבירה, סיפר כי החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים לו. "הראיות שצברנו במהלך החקירה מוכיחות למעלה מכל ספק כי הוא השודד", אמר. "גם בסניף הדואר וגם בפיצוציה, איך שביקש את הכסף, נתנו לו, לא התחכמו ולא ניסו למנוע".

עוד הוסיף הקצין כי "מהפנים המוסתרות קשה לגלות מי הדמות שעומדת מאחוריה, אבל יש לא מעט סימנים שאיתם התמודדונו והלכנו קדימה ובסופו של דבר ההנחות שלנו היו נכונות והוא נקשר למעלה מכל ספק. יש ראיות ביולוגיות, הגרסה שלו לא מתקבלת על הדעת. איתרנו את הנשק במאמץ חקירתי, שלחנו לחוות דעת ביולוגית, סתרנו את הגרסה שלו ומפה הדברים התגלגלו עד כתב אישום". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג