יום שישי, 7 בינואר 2011

הרגעים האחרונים של אריק קרפ: "הורגים אותו, תשלחו לפה ניידת"



 פלילים ומשפט 

דורון הרמן

בהקלטות מזעזעות מרצח אריק קרפ בחודש אוגוסט 2009 בחוף תל-ברוך בתל-אביב נחשפים רגעי האימה. "אתם מגיעים או לא? בבקשה מהר", מבקשת אשתו של קרפ מהמשטרה. "אני מבקש שזה יהיה כמה שיותר דחוף, כי יש פה רצח", נשמע אזרח שנכח במקום


הקלטות נדירות נחשפות הערב (שלישי) מליל הרצח של אריק קרפ בחוף תל-ברוך בתל-אביב בחודש אוגוסט 2009. בהקלטות נשמעת שרה קרפ, אשתו של המנוח, כאשר התקשרה למשטרה כדי להזעיק כוחות למקום. "תפסו שני ערבים, תפסו אותו, הם הורגים אותו, הורגים במכות, דחוף", אמרה קרפ. התקיפה אירעה כאשר בני הזוג יצאו לטיול בטיילת עם בתם.

שיחת הטלפון הראשונה למוקד על האירוע התקבלנ מעובר אורח. "אנחנו נמצאים פה בחוף תל ברוך. בכניסה יש פה מכות, רצח", אמר האיש למוקד המשטרה והעביר את הטלפון לשרה קרפ. "הורגים אותו במכות. תפסו אותו והורגים אותו. דחוף, אל תחקור אותי הרבה. תל-ברוך לכיוון רידינג, מהר", ביקשה.


"אני מבקש שזה יהיה כמה שיותר דחוף"


שתי דקות בדיוק לאחר השיחה הראשונה התקשרה קרפ שוב למשטרה. "אני נמצא בתל-ברוך, אני רוצה שתשלחו לפה ניידת", נשמע עובר האורח. "אני מבקש שזה יהיה כמה שיותר דחוף, כי יש פה רצח נראה לי". "איפה הוא" נשמעת קרפ זועקת ברקע. "אתם מגיעים או לא? בבקשה מהר", היא התחננה בפני המשטרה.

דקה לאחר מכן, הניידת הראשונה שהגיעה לאזור דיווחה כי לא איתרה את קרפ ובתה. בשיחה נוספת שהגיעה לאחר מכן מאזרח דווח על ערבים שברחו לאחר שרצחו. "לפי דעתי עכשיו ברחו מפה שלושה ערבים שהם לפי דעתי רצחו מישהו, שעכשיו אשתו והבת שלה אומרות שהם הרביצו לו ואנחנו לא מוצאים אותו כרגע", אמר האיש. "שיבואו לכאן", נשמעת שרה קרפ אומרת וצעקות סביבה.

שש שעות ארכות חלפו עד שאותרה גופתו של אריק קרפ. מבדיקת המשטרה עלה כי הכוחות הגיעו בזמן סביר. "עד שהמשטרה הגיעה זה לקח המון זמן", אמרה קרפ כאשר שמעה את ההקלטות. "אנחנו לא מדברים על מקום נידחל זה חוף תל ברוך, שישי בערב, למה זה היה צריך לקחת כל כך הרבה זמן? הרוצחים האלה רצחו את בעלי, שחטו אותו, לא השאירו לו אחוז אחד לחיות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג