יום שני, 13 בדצמבר 2010

חיים קליין ,חותנה של טופז: "נתניהו עסוק בספינים, אפילו לא הרים טלפון" (אחד הראיונות הקשים ביותר )


חיים קליין ,חותנה של טופז: "נתניהו עסוק בספינים, אפילו לא הרים טלפון"

חדשות nana10

ניצב (בדימוס) חיים קליין, חמה של טופז אבן חן קליין שנהרגה באסון האוטובוס, מטיל את האחריות למותה על הממשלה: "אין לנתניהו את האומץ להביט לנו בעיניים, יש להעמיד לדין את ישי". על טופז הוא מספר בבכי: "חלומה הגדול לשאת תינוק בחיקה יישאר היעד היחיד שטרם כבשה"

(12:36 דקות)

 




מישר טופז אבן חן קליין, בת 28 מרחובות, היא אחת מ-41 צוערי קורס הקצינים של השב"ס שנספו ביום חמישי לאחר שהאוטובוס בו נסעו נלכד במלתעותיה של האש המשתוללת באזור הכרמל. הלוויתה התקיימה שלשום בבית העלמין הצבאי ברחובות.

ניצב (בדימוס) חיים קליין, חמה של טופז, אומר כי היא הייתה אישה מיוחדת במינה. "ליוויתי את גידולה ואת חתונתה עם עמית בני, אך לצערי הרב כעבור שנה וחצי במדינה המטורפת הזו הובלנו אותה ביום שישי האחרון למנוחות", מספר קליין בעצב לחדשות 10.

חלומה הגדול של טופז היה לשאת את תינוקה המשותף עם עמית בחיקה. "היא כבר לא תעשה את זה, זה היעד היחיד שלא כבשה", אומר קליין. "היא הייתה אישה יפה, חכמה, צנועה, עדינה, אוהבת ונאהבת, אהבנו אותה עד בלי קץ, כי היא אפשר אחרת. הצער הוא אדיר".

טופז אמרה לפני היציאה: "לא לדאוג"


הניצב בדימוס בוחר גם לתקוף את ממשלתו של בנימין נתניהו, ובמיוחד את שר הפנים אלי ישי, שעליהם הוא מטיל את האחריות לאסון הגדול. "מה עשה נתניהו בשלושת הימים האחרונים? מלבד ספינים הוא לא עשה דבר. אפילו טלפון הוא לא הרים אל המשפחה, אין לו את האומץ להביט לנו בעיניים", הוא אומר בכעס.

קליין אף קורא להעמיד לדין את ישי בגין רשלנות פושעת וטוען כי הרב עובדיה, שגרס כי השריפה בכרמל נובעת מחילול שבת, השמיע דעות חשוכות. "מדובר בכישלון אדיר וקשה, והממשלה צריכה לשאת במלוא האחריות", הוא מבהיר, אך מביע חשש ממצב הפוך: "הלהבות תיפסקנה, האפר ישקע והפוליטיקאים ימשיכו לרמות".

עוד לפני היציאה למשימת האוטובוס, הספיקה טופז להגיד לבעלה, עמית: "אל תדאג, חמודי, הכל בסדר". אולם התוצאות, כידוע, היו טרגיות. השריפה, המשתוללת בכמה מוקדים בכרמל כבר ארבעה ימים, הביאה למותם של 41 בני אדם, בהם טופז, ולשריפתם של כ-50,000 דונמים של יער נטוע. המאמצים לכבותה נמשכים גם בשעות אלה, כשמוקדי האש הם ניר עציון ונחל כלח. אל המאמצים הצטרף גם מטוס הכיבוי הגדול בעולם - ה"סופרטאנקר" שנחת הלילה בנמל התעופה בן גוריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג