יום שבת, 4 בדצמבר 2010

ירון וקיריל השאירו נשים בהריון; "כבר תכנן הכל"


צוער השב"ס קיריל דרמן צלצל לאשתו אנה, דקות לפני האסון: "אני חוזר בקרוב". ירון ברמי כבר נתן שם לבנו שעדיין לא נולד והתעקש לחגוג שנתיים לבתו בשבת שעברה, "כאילו ידע שאין לו מספיק זמן". רמי ישראלי תמיד הצטיין, סיפרה אשתו רותם. בנו של דמיטרי קוזלוב הייתה יום הולדת בשבת
אילנה קוריאל ויעל ברנובסקי
איך מספרים לילד קטן שאבא כבר לא יחזר מהעבודה? בנו הקטן של דמיטרי קוזלוב, בן 45 מבאר שבע, היה אמור לחגוג היום את יום הולדתו. אבל דווקא הבוקר (שבת) הגיעו אנשי קצין העיר ובישרו לאשתו ילנה כי גופת בעלה, שנספה בשריפה בכרמל, זוהתה סופית.



    בנם שיחק בחוץ ברחוב יחד עם חבריו, כשלידו אנשי קצין העיר המשגיחים עליהם. "לילד היה היום יום הולדת", סיפר אחד השכנים, "לא האמנתי כששמעתי שדמיטרי בין ההרוגים. הילד שלהם מקסים, כל הזמן היה משחק עם הילדה הקטנה שלי, אתמול הם עוד שיחקו ביחד בחוץ, בגלל זה לא חשבנו שהוא בין ההרוגים. רק כשראיתי את התמונה שלו הבנתי".

    ניסו להרגיע את האשה, ולא שבו. אוטובוס הצוערים המפויח (צילום: רויטרס)

    דמיטרי שירת בבית הסוהר קציעות. אשתו ילנה הסתגרה בתוך הבית לאחר שקיבלה את הבשורה. חברותיה סיפרו כי "היא מתמודדת. זה קשה לה מאוד". השכנים סיפרו על "זוג שקט ויפה".


  • ירון ברמי, בן 31, ממבועים הסמוך לנתיבות, התעקש לחגוג בשבת שעברה את יום הולדתה של נועה, בתו בת השנתיים. "זו היתה מסיבת הפרידה שלו", סיפרה אשתו עינב, "דווקא ביום הזה הוא התעקש לחגוג ולא לדחות לשבוע הבא, כאילו הוא ידע". עינב, הנמצאת בחודש החמישי להריונה הוסיפה: "בעלי כבר תכנן הכל, ואפילו קרא בשם לתינוק. הוא התעקש לתת לו שם בניגוד למסורת". במשפחה סיפרו כי לבן יקראו דניאל. "הכל הוא עשה מהר: חתונה, בית, ילדים, כאילו ידע שאין לו מספיק זמן", שחזרה עינב.

    "זו היתה מסיבת הפרידה שלו", ירון ברמי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה) 

    ירון שירת בכלא דקל לפני שיצא לקורס הצוערים. ביום חמישי בצהרים הוא התקשר לאשתו וסיפר לה שהוא נוסע לצפון לשריפה. "היא חשבה שזו שריפה קטנה", סיפרה חגית לוי, דודתה של עינב. ביום שישי בבוקר חיכו בני המשפחה לבשורה כלשהי, "תמיד יש את הזיק הקטן שאולי הוא לא היה שם", ציינה חגית.


  • רמי ואשתו תכננו להרחיב את המשפחה

    רמי ישראלי, בן 33, אף הוא שירת בכלא דקל. אשתו רותם סיפרה על השיחה האחרונה ביניהם: "הוא סיפר שהוא הולך לפנות את האסירים ואראה בטלוויזיה ואבין הכל".

    קרובי משפחה סיפרו כי רותם היתה אהבתו הגדולה ביותר של רמי, והם היו יחד משנות העשרה. לזוג נולדו שני ילדים, אך האסון שיבש את התוכניות לעתיד. "תכננו להרחיב את המשפחה", הוסיפה רותם, "זה היה החלום שלנו. רצינו לעבור למושב ליד ההורים באזור באר שבע".

    קיריל הותיר אשה בחודש השמיני להריונה

    קיריל דרמן, בן 28, עלה ארצו עם משפחתו לפני 14 שנה מאוקראינה. הוא התחתן עם אשתו אנה רק לפני כמה שנים. מאז היוודע האסון אנה, הנמצאת בחודש השמיני להריונה, לא מפסיקה לבכות. דקות ספורות לפני האסון הוא צלצל אליה ואמר: "אני חוזר בקרוב ואז נדבר".
     לאחר שסיים את בית הספר החל לעבוד בשב"ס בכלא גלבוע ותמיד חלם להתקבל לקורס קצינים.
    ד"ר דינה חנוך מארגון סל"ע (סיוע לעולים במשבר) ביקרה בבית המשפחה בעפולה וסיפרה כי אשתו לא מעכלת את מה שקרה. "מדובר במשפחה חמה ואוהבת. הם סיפרו עליו שהוא בן אדם מדהים, שאוהב לעזור, מסוג האנשים שתמיד אפשר לסמוך עליו". הלווייתו תתקיים מחר בשעה 11:00.

  • אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    ארכיון הבלוג