יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

אורה מורג על אינס: "את אישה רעה"

נמשכת הסערה התקשורתית סביב פרשת בר-לב. ד"ר אורלי אינס, מי שעומדת במרכז החקירה הותקפה אתמול בחריפות על ידי סופרת הילדים אורה מורג. בין היתר כתבה מורג על אינס: "כמה רוע צריכה אישה להכיל כדי לצאת במסע כזה?", והוסיפה: "בסך הכל התגלגלתם קצת בדשא"


מתקפה נגד אינס. ארכיון (צילום: חדשות 2)
מתקפה נגד אינס. ארכיון
צילום׃  חדשות 2
סופרת ספרי הילדים אורה מורג התבטאה אתמול בחריפות יוצאת דופן נגד ד"ר אורלי אינס, האישה שעומדת בלב פרשת בר-לב. מורג פירסמה מכתב בבלוג האישי שלה באתר תפוז בו היא פונה ואומרת לאינס: "את אישה רעה".
"כמה רוע צריך להיות לך להחליט לקום ולעמוד בכיכר העיר מול כל עם ישראל ולפרק לרסיסים גבר שבסך-הכול ניסה לחזר אחרייך", כותבת מורג. "מה כבר קרה? משך אותך לדשא? אויה! לא נראתה, לא נשמעה כזאת! לא נראתה שערורייה כזו", טוענת הסופרת בציניות.
מורג מוסיפה לתקוף: "את יוצאת נגד אדם איכותי ביותר. את פוגעת בילדיו ובאשתו קבל עם ועולם, וכל זאת בשם מה? על איזה עיקרון את מגנה? כו-לה התגלגלתם קצת בדשא. אני מקווה שהוא לא היה רטוב".  הסופרת מסיימת בשאלה: "כמה רוע צריכה אישה להכיל כדי לצאת במסע כזה? כמה שאפתנות?".
"ביקשה לא לפגוע"
המכתב בפורום "תפוז" (צילום: הבלוגיה של תפוז)
המכתב בפורום "תפוז"
צילום׃  הבלוגיה של תפוז
מוקדם יותר הבוקר ביטלה ד"ר אינס את השתתפותה בכנס העוסק בנוער עבריין במרכז הבינתחומי בהרצליה, זאת לאחר שכלי תקשורת רבים הוזמנו למקום על ידי המוסד.
ניסים דואק מסר מטעמה של ד"ר אורלי אינס כי "ברגע שהבינה שהמשיכה התקשורתית שלא קשורה למהותו של הכנס המקצועי עלולה לפגוע בכנס, היא ביטלה את השתתפותה כי ביקשה לא לפגוע בהתנהלות הכנס".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג