יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

ההרוג ה-43 בשריפה בכרמל

בית החולים רמב"ם בחיפה נקבע מותו של מישר ג'לאל ביסאן שנפצע באורח אנוש באסון האוטובוס בכרמל לפני למעלה משבוע. ביסאן, בן 29 במותו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. בכך עלה מספר ההרוגים בשריפה בכרמל ל-43

הרוג נוסף באסון האוטובוס בכרמל: בתום שבוע של מאבק על חייו, הבוקר (שבת) נקבע מותו של מישר ג'לאל ביסאן שנפצע באורח אנוש באסון האוטובוס בכרמל. בכך עלה מספר ההרוגים בשריפה בכרמל ל-43.


ג'לאל ביסאן. נאבק על חייו מאז השריפה
 ג'לאל ביסאן. נאבק על חייו מאז השריפה 
 צילום : אתר פאנט 
  

טרם יציאתו לקורס קציני שירות בתי הסוהר, ביסאן שירת בבית הסוהר ניצן בתפקיד סגן מפקד משמרת. בשבוע שעבר היה על אוטובוס צוערי שירות בתי הסוהר שעשה את דרכו לכלא דמון במטרה לסייע בפינוי בית הכלא בעקבות השריפה שהתקרבה אליו. בעת שעשה את דרכו לכלא, נלכד האוטובוס בלהבות וגרם למותם של 36 סוהרי שב"ס.

ביסאן עצמו נפצע באורח אנוש. בתום שבוע של מאבק על חייו, קבע רופא את מותו בבית החולים רמב"ם בחיפה. ביסאן, תושב הכפר ג'ת, היה בן 29 במותו והוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הלוויתו של מישר ביסאן תיערך מחר בשעה 12:00 בכפת ג'ת. עם מותו עלה מספר ההרוגים באוטובוס הצוערים ל-37. כעת נותר עוד פצוע אחד קשה בבית החולים.

ביום ראשון הובאו למנוחות אחרוני ההרוגים שגופתם זוהתה מבין 41 ההרוגים באסון השריפה בכרמל, אולם ביום שני נפטרה מפצעיה תת-ניצב אהובה תומר, מפקדת תחנת חיפה, שרכבה נלכד בלהבות בעת שניסה להגיש עזרה לאוטובוס צוערי שירות בתי הסוהר.

בשריפה נספו שני קציני משטרה נוספים: גם ראש אגף המבצעים של מחוז הצפון, תת-ניצב ליאור בוקר, וראש אגף התנועה בתחנת חיפה, סגן-ניצב יצחק מלינה. כמו כן נספו אלעד ריבן בן ה-16 שהתנדב לשירותי כיבוי האש, ונהג אוטובוס הצוערים, דוד נבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג