יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

אסון בכרמל: 40 הרוגים ועשרות פצועים באוטובוס שנלכד בלהבות



 

דורון נחום, אלי לוי ושיר שגיא

אוטובוס של מחלצים התהפך ועלה באש. מנכ"ל מגן דוד אדום מדווח כי בזירת האירוע יש עשרות נפגעים. תושבי הקיבוץ בית אורן ועוספייה פונו מבתיהם. שידור חי


עדכונים בשידור חי מחדשות 10:


   

עשרות נפגעים, בהם הרוגים, בעקבות השריפה
 עשרות נפגעים, בהם הרוגים, בעקבות השריפה 
 צילום : אורן מסר 
  

שריפת הענק בכרמל גובה מחיר כבד:אוטובוס של כוחות הצלה נלכד בצהריים (חמישי) באש בין צומת עתלית לצומת דמון והתהפך. במקום ישנם 40 הרוגים ועוד עשרות פצועים באירוע הקשה, ומד"א הכריז על אירוע רב נפגעים.

מנכ"ל מד"א אלי בין אומר כי מדובר במספר נפגעים לא קטן. "לצערנו הרב אנחנו מדווחים גם על מספר הרוגים. אמבולנס שלנו נמצא במקום ממש סמוך לאחת הזירות הקשות ולמעשה הוא זה שמדווח לנו", סיפר לחדשות 10.

לאחר הערכת מצב שקיימו בצהריים גורמי המשטרה והכבאות נמסר כי ישנם עדיין מוקדים רבים ללא שליטה. במקום פועלים כוחות גדולים של המשטרה, כיבוי אש, מגן דוד אדום וצה"ל, ומוקד נוסף של שריפה החל צפונית לבית אורן.

שמעון רומח, מפקד שירותי הכבאות סיפר כי כרגע הכוחות נמצאים בשני מוקדים מאוד בעייתים, האחד בקיבוץ בית אורן שם הבתים עולים באש. "אנחנו כרגע מתמקדים באזורים האלה ופחות באזור יער הכרמל", עדכן.

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות הודיעו כי בעקבות השריפה, תושבים באזור עוספיה, אוניברסיטת חיפה, מרכז חורב ובית אורן עלולים להיות חשופים לחומרים רעילים, ולכן הם מתבקשים להימנע משהייה שלא לצורך מחוץ לבתיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג