יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

נצ"מ בדימוס ויינשטוק: "עיתוי התלונה של ד"ר אינס בעייתי"


נצ"מ ב

נצ"מ בדימוס ויינשטוק: "עיתוי התלונה של ד"ר אינס בעייתי"


מי שכיהנה כראש מפלג חקירות פנים במשטרה, עו"ד בלה ויינשטוק, טוענת כי קשה לקבל את דרך הפעולה של המתלוננת נגד בר-לב, שלדבריה עשתה מחשיפתה "פסטיבל שלם מהעניין". לדבריה, היא מקווה שהעניין לא יסתיים בכתב אישום נגד בר-לבדימ


(4:51 דקות)



עיתוי בעייתי? ד"ר אורלי אינס
 עיתוי בעייתי? ד"ר אורלי אינס 
 צילום : אתר רשמי עיר ללא אלימות 
  


אחרי סוף שבוע שעמד כולו בסימן נאומה הדרמטי של ד"ר אורלי אינס, המתלוננת הראשונה נגד ניצב אורי בר-לב, שנחשפה מול ישראל בשידור חי כשנאמה בעצרת לציון יום המאבק באלימות נגד נשים, מתגברות הטענות בעד ונגד ההיחשפות והתלונה עצמה.



מי שהייתה ראש מפלג חקירות פנים במשטרת ישראל, ניצב משנה בדימוס ועו"ד בלה ויינשטוק, מזדהה עם אינס, כמי שעברה הטרדה מינית, אולם לא מקבלת את עיתוי ואופן ביצוע החשיפה. "אני לא אומרת שהתלונה מוצדקת או לא, אבל העיתוי שלה נראה לי בעייתי. היה לי קשה מאוד לקבל את ההצטדקויות של הגברת אינס, כאישה דעתנית ונחושה, כדוקטור, שעושה פסטיבל שלם מהעניין", הסבירה.

"אני חשה הזדהות עם כל אישה שמתלוננת על הטרדה מינית. עבדתי בנושא, חקרתי, הדבר חשוב", אומרת ויינשטוק, "אבל כשאינס מתדרכת עיתונאים וקוראת מדף בעיתוי של 8:00 בערב, ולניצב בר-לב לא ניתנה הזדמנות לומר את דבריו, לי זה נראה כמו קמפיין של פוליטיקאית, שרוצה תפקיד פוליטי".

לדבריה, לפי הידוע לה, המעשה של ניצב בר-לב כנגד אינס אינו פלילי. "השאלה היא האם יש כאן בעיה משמעתית ואיך הציבור מצפה לפעול מאיש משטרה בחייו הפרטיים. אין לזה תשובה חד משמעית, אנו מצפים מאנשי משטרה לנהוג ביושר וכבוד, בפועל זה כנראה קשה יותר ליישום וקשה לטוות גבולות כאלה".

עוד הסבירה כי הייתה מעדיפה שהתקשורת לא הייתה מתערבת "בצורה אגרסיבית" בפרשה. "הפסטיבל מיותר לחלוטין, היה מוטב ששני הצדדים לא היו מערבים אותה", טענה והוסיפה כי היא "חוששת מהשפעת התקשורת על החוקרים בתיק החקירה, זו שאלה לא פשוטה. אני מקווה שהעניין לא יסתיים בכתב אישום נגד בר-לב, זה לא נראה לי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג