יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

האם זה הכלב הכי מכוער בעולם?


הפוינטר המעורב לא מתמודד על התואר "הכלב המכוער בעולם" למרות שזכייתו כנראה מובטחת: הכירו את אוג - פויינטר מעורב בן שנתיים שאמנם לא זכה ביופי רב, אבל נהנה מיחס חם ואהבה מצד הבעלים הגאה שלו

עמית ולדמן | חדשות 2 | פורסם 16/12/10 10:47
אוג - חבר מכוכב אחר (צילום: The Sun)
אוג - חבר מכוכב אחר
צילום׃  The Sun
כמדי שנה נערכת בניו יורק תחרות הכלב המכוער בעולם, במהלכה הכיעור זוכה לכבוד והערכה ליום אחד: בעלי כלבים מכל העולם משוויצים במפלצות הביתיות שלהם ומזכים אותם בתהילת עולם על כיעורם הרב, אבל יש כלבים שכספם, או כפם לא מצליח להביא אותם לתחרות הנכספת, כזהו הוא המקרה של הכלב הבריטי אוג.
כלב הפויינטר המעורב בן השנתיים, שהוא גם עיוור בעין אחת, לא זכה לתשומת לב מיוחדת בעבר. במשך חודשים הוא שכב מוזנח במקלט לכלבים עזובים, ואם פנו אליו, היה זה באמצעות השם "אוג", שהוא כינוי ליצור מוזר.
אוג ואפריל מיורק (צילום: The Sun)
אוג ואפריל מיורק
צילום׃  The Sun
כל זה השתנה ביום בהיר אחד שבו הגיעה אפריל פרקר בת ה-35 לחפש חבר חדש במקלט הכלבים. היא ראתה את אוג ולדבריה התאהבה בו מיד. במחשבה שנייה, כנראה שזו לא הייתה אהבה ממבט ראשון.
אין מחיר לאהבה
על פי הנהלים בבריטניה, אפריל נאלצה לשלם 200 ליש"ט כדי לקחת את אוג, אבל גם המחיר לא עצר אותה. "כשאנשים מסתכלים עליו, הם לא מאמינים למראה עיניהם", היא מודה. למרות התגובות החריפות, אפריל לקחה את הכלב הביתה ליורק, שם הוא זוכה לכבוד המגיע לו.
פאג המנוח, החזיק בתואר הכלב המכוער בעולם (צילום: The Sun)
פאג המנוח, החזיק בתואר הכלב המכוער בעולם
צילום׃  The Sun
"הוא נראה כמו דמות קומית, עם העיניים המוזרות האלה והשיניים העקומות שלו", מספרת אפריל בגאווה. "הוא כל הזמן מתנגש בדברים, אבל יש לו מזג רגוע ונעים אנחנו מאוד אוהבים אותו", היא סיפרה.


תגובה 1:

  1. כל הכבוד לה, לכל חיה יש רגשות גם לחיות מכוערות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג