יום שבת, 4 בדצמבר 2010

הרוגים מהאסון הובאו למנוחות: "הילדה לא תזכה להכיר את אביה"






כתבי חדשות 10

מספר ההרוגים באסון הכרמל עומד על 41, והשריפה עדיין משתוללת. היום פורסמו שמות 18 מההרוגים וחלקם הובאו למנוחות. בבית הספר לקצינים של השב"ס מנסים לעכל את האסון

11:08 דק')

 
מאור גנון. הותיר אישה וילדה בת 3
 מאור גנון. הותיר אישה וילדה בת 3 
 צילום : חדשות 10 
  

מספר ההרוגים באסון הכרמל עומד היום (שישי) על 41, והאש עדיין משתוללת - גם אחרי סיוע אווירי ממדינות שונות. עד כה הותרו לפרסום שמותיהם של 18 מההרוגים, וחלקם הובאו למנוחות. בבתי העלמין נראו מחזות קורעי לב של שוטרים, כבאים, בני משפחות וחברים בוכים על יקיריהם.

"מדינת ישראת ושירות בתי הסוהר איבדו בחטף את מיטב בניה ובנותיה, 36 צוערי קורס קצינים יצאו במשימה להצלת חיים וניספו במשימה זו. אש חנוכה שהיתה אמורה להאיר, לכדה את חייהם", ספד להם קצין בשירות בתי הסוהר.  

סיון גנון, אשתו של מאור גנון ז"ל שרה על קברו את מילות השיר "רב חובל, קברניט שלי, סופה כבר שככחה", שתכננה לשיר לו בסיום קורס הצוערים. "אנחנו גאים בו, ומכבדים כל החלטה שהתקבלה ללכת לשם. זה היה למען מטרה טובה", אמרה סיון בכאב. מאור, בן 27, הותיר אחריו גם ילדה קטנה בת 3, שעדיין לא קיבלה את הבשורה המרה על מות אביה. חברו סיפר כי "איני יודע אם יש משהו יותר כואב מזה שהילדה לא תזכה להכיר את אביה".

"כפיר רצה להיות מפקד ומודל לחיקוי"

אושרת פינטו. שירתה בנווה תרצה והחליטה לצאת לקצונה
 אושרת פינטו. שירתה בנווה תרצה והחליטה לצאת לקצונה 
 צילום : חדשות 10 
  

אביו של חגי זו'רנו ז"ל אמר בכאב "איפה המדינה שלנו? להיכנס לאש? מה עושים צחוק? להיכנס לאש זה רצח. זה מחדל וזה רצח". אתמול בצהריים שלח חגי לאחיו תמונות של השריפה דרך הטלפון הסלולרי, המקום שבו ימצא שעה לאחר מכן את מותו.

אבל כבד נפל היום גם על העיר אופקים. אולגה, אשתו של כפיר אוחנה שנהרג, נמצאת בהריון מתקדם והיא ואביו התקשו להיפרד ממנו. "כל שרצה כפיר להיות קצין בשב"ס, להצליח בדרכו, להיות מפקד, להוביל ולהיות מודל לחיקוי. ליום זה לא זכה", ספדו לו בהלוויתו.

אושרת פינטו, בת 26 מצפת, שנהרגה גם היא באסון שירתה כמש"קית מודיעין בווה תרצה, עד שהחליטה לצאת לקורס קצינים. אמה אמרה היום בכאב "לקחת לי את הכי טובה, פרח, הורדת לי מהלב". אביה ספד לה בהלוויה ואמר: "הכול ריק, ארגז ריק, ארון שרוף".

השתתפו בהכנת הכתבה: נגה ניר נאמן, מירי מיכאלי, לירון שמם ואסף אוזן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג