יום שבת, 11 בדצמבר 2010

בעלה של טופז שנספתה בשריפה: לא אתן לאף אחד לשכוח אותה



חדשות nana10

משפחתה של טופז אבן חן קליין שנהרגה באסון אוטובוס הסוהרים יצאה בסוף השבוע למאבק בממשלה. בעלה עמית סיפר על ההודעה האחרונה שקיבל ממנה דקות לפני מותה: "אל תדאג חמודי"

(5:28 דק')

 




משפחת קליין אבן חן, משפחתה של טופז שנהרגה באסון האוטובוס בכרמל, יצאה בסוף השבוע הזה למאבק בממשלה. אתמול (שישי) קרא ניצב בדימוס זאב אבן חן, אביה של טופז, בראיון לערוץ 2 לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה ושר הפנים.

חתנו, עמית קליין, בעלה של טופז, מצטרף היום לקריאה הזאת. לדבריו, טופי - כפי שהיה קורא לה - היתה ילדה ניצחית: "אני מכיר אותה מגיל 3. ההורים שלנו חברים טובים במשטרה". הוא מספר כי הם נשואים שנה וחצי, ותכננו להביא יחד ילדים: "זה היה קרוב מאוד. היינו אמורים להתחיל אחרי הקורס לעבוד על זה. בערב האסון אבא שלי הזכיר שהדבר הראשון שצעקתי לו זה שאין לי ילדים ממנה".

עמית מספר כי רעייתו התקשרה אליו ביום חמישי וסיפרה לו שהם מוקפצים לאיזה שהוא פינוי בצפון, היא כל כך שמחה שהיא הולכת לתגבר, כל החברים שם צהלו באוטובוס ולא יכולתי לשמוע אותה אפילו". בשעה 15:18 שלחה לו הודעה: "הגענו עכשיו לבית סוהר הכרמל, מעבר להר רואים עשן".

כמה דקות לאחר מכן, בשעה 15:21, שלחה לו טופז את ההודעה האחרונה ממנה: "אל תדאג חמודי". "ההודעה הזו כאילו נשלחה להמשך החיים שלי. היא שלחה לי את זה להמשך החיים בלעדיה, ומשהו כמו 11 דקות לאחר מכן היא נהרגה", אומר קליין בכאב.

על המאבק של אביו בממשלה אומר קליין כי הינו שוטר בתפקיד ולכן מנוע מהלגיב, אך עם זאת הוא עומד מאחורי הדברים: "אני לא אתן לאף אחד לשכוח את טופז ואת החברים שלה מהקורס".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג